+371 25 444 044     info@vivashop.lv

Grozs tukšs

1. Vispārīgie nosacījumi

1.1. Interneta veikala “Viva shop” noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) nosaka personas, kas pasūta preci interneta veikalā “Viva shop” www.vivashop.lv (turpmāk tekstā – Pircējs) un SIA “Viva Baltic”, reģistrācijas Nr. 40103449540 (turpmāk tekstā – Pārdevējs) savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, iegādājoties preces interneta veikalā “Viva shop”.

1.2. Veicot pasūtījumu, Pircējs apstiprina, ka viņš izlasījis Noteikumus un piekrīt tiem, ka Pircējam Noteikumi ir saprotami, un Pircējs apņemas tos ievērot.

1.3. Pārdevējam ir tiesības mainīt vai papildināt Noteikumus, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī. Ja pasūtījums tiek veikts pēc Noteikumu izmaiņām vai papildinājumiem, Pircējs apstiprina, ka viņš izlasījis jauno Noteikumu redakciju un piekrīt tai, ka Pircējam Noteikumi saprotami un Pircējs apņemas tos ievērot.

 

2. Līguma noslēgšana

2.1. Distances līgums starp Pircēju un Pārdevēju stājas spēkā no tā brīža, ka Pircējs ir saņēmis apstiprinājumu par pasūtījuma veikšanu uz savu e-pastu, ko norādījis, veicot pasūtījumu. Noteikumi ir distances līguma neatņemama sastāvdaļa.

2.2. Visi ar pircējiem noslēgtie līgumi glabājas elektroniskā veidā.

2.3. Par līguma noslēgšanas vietu tiek uzskatīta Latvijas Republika.

 

3. Atbildība

3.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par informācijas patiesumu, ko tas ir sniedzis, veicot pasūtījumu, un uzņemas atbildību par visām sekām, kas izriet no nepatiesas informācijas sniegšanas Pircēja vainas dēļ.

3.2. Civiltiesiskā atbildība Pārdevējam par zaudējumiem (bojājumiem) ir piemērojama tikai tad, ja tos apzināti nodarījis Pārdevējs vai viņa personāls, kā arī ja tas noticis rupjas neuzmanības dēļ.  

3.3. Pārdevējs neatlīdzina nejaušos vai netiešos zaudējumus.  

3.4. Pārdevējs nav atbildīgs par interneta veikala “Viva shop” darbības traucējumiem, kas radušies trešajām personām piederošās sistēmās, sakaru tīklos, stacijās.

 

4. Personas dati

4.1. Pircēja personas dati ir izmantojami un kārtojami saskaņā ar spēkā esošo Fizisko personu datu aizsardzības likumu.

4.2. Saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likuma 7. panta 1. punktu, Pircējs piekrīt, ka Pārdevējs veic Pircēja personas datu apstrādi.

4.3. Pircējs piekrīt saņemt jaunumus uz e-pastu, no kuriem jebkurā brīdī var atteikties, uzklikšķinot uz attiecīgu linku. Tāpat Pircējs piekrīt saņemt svarīgu informāciju uz mobilo telefonu sms veidā.

 

5. Cena un maksājumi

5.1. Interneta veikalā “Viva shop” preču cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli (PVN).

5.2. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt preču cenas.

5.3. Preču cenā nav iekļauti piegādes izdevumi. Piegādes izdevumi ir atkarīgi no Pircēja atrašanās vietas un piegādes veida, un tie tiek aprēķināti pasūtījuma veikšanas laikā.

5.4. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu Pircējs var norēķināties ar bankas pārskaitījumu, vai arī skaidrā naudā vai ar bankas karti preces saņemšanas brīdī.

5.5. Ja Pircējs izvēlējies par pasūtījumu norēķināties ar bankas pārskaitījumu, tad apmaksa jāveic pēc preču rezervācijas apstiprinājuma saņemšanas. Apmaksa veicama 2 darba dienu laikā no rēķina saņemšanas brīža. Ja rēķins netiek apmaksāts, pasūtījums tiek atcelts.

 

6. Pasūtījuma veikšana

6.1. Pārdevējs brīdina, ka visiem attēliem ir informatīva nozīme un prece var atšķirties no attēlā redzamās.

6.2. Veicot pasūtījumu, Pircējam jānorāda sava e-pasta adrese, lai Pārdevējs varētu atsūtīt rēķinu un citu nepieciešamo informāciju, kā arī mobilā tālruņa numuru, lai nepieciešamības gadījumā būtu iespējams sazināties ar Pircēju.

 

7. Preču piegāde

7.1. Pircējam ir divas iespējas, kā saņemt pasūtīto preci:

  1. piegāde ar kurjeru uz Pircēja norādīto adresi (maksas);
  2. piegāde uz OMNIVA pakomātu (maksas).

7.2. Ja Pircējs izvēlas piegādi uz norādīto adresi, tad ir jāņem vērā sekojoša informācija:

  • Preču piegāde tiek veikta no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 08:00 līdz 17:00;
  • Pasūtītā prece tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi 2-3 darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs ir saņēmis pircēja veikto samaksu par preci;
  • Svarīgi! Ja Pircējs samaksai par pasūtīto preci izmanto tās bankas pakalpojumus, kas nav norādīta Pārdevēja rekvizītos, tad Pircējam ir jārēķinās ar to, ka Pārdevējs naudas pārskaitījumu var saņemt darba dienas beigās vai nākamajā darba dienā, un tādējādi pasūtītās preces piegādes termiņš tiks pagarināts uz vienu darba dienu;
  • Ja Pircējs pasūtījis preci brīvdienās vai svētku dienās, tad pasūtītās preces piegādes termiņš tiek aprēķināts no nākamās darba dienas;
  • Pircējam ir iespēja norēķināties par pasūtīto preci skaidrā naudā vai ar bankas karti preces saņemšanas brīdī – šajā gadījumā pasūtītā prece tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi 2-3 darba dienu laikā no brīža, kad Pircēja veiktais pasūtījums ir apstiprināts;
  • Svarīgi! Par pakalpojumu “samaksa uz vietas skaidrā naudā vai ar bankas karti” kurjeru dienests aprēķina papildus komisijas maksu 1,40 eur apmērā, kas tiek pieskaitīta piegādes cenai;
  • Kurjers savlaicīgi sazinās ar Pircēju, lai vienotos par piemērotu piegādes laiku;
  • Svarīgi! Ja ar kurjeru iepriekš saskaņotajā laikā Pircējs neatrodas piegādes adresē un neatbild uz kurjeram uz tālruņa zvaniem, tad pasūtītā prece tiek piegādāta nākamajā darba dienā, un Pircējs maksā par piegādi dubultā apmērā;
  • Pirms preces pieņemšanas kurjera klātbūtnē Pircējam vizuāli jānovērtē preces ārējais iepakojums.

7.3. Ja Pircējs izvēlas piegādi uz OMNIVA pakomātu, tad jāņem vērā sekojoša informācija:

  • Preču piegāde uz OMNIVA pakomātiem tiek veikta no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 08:00 līdz 17:00;
  • Veicot pasūtījumu Pircējs pats izvēlas, kurā pakomātā prece tiek nogādāta. Pakomātu adreses var atrast šeit: https://www.omniva.lv/privats/adreses/pakomatu_atrasanas_vietas ;
  • Pasūtītā prece tiek nogādāta uz OMNIVA pakomātu 2-3 darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja veikto samaksu par preci;
  • Svarīgi! Ja Pircējs samaksai par pasūtīto preci izmanto tās bankas pakalpojumus, kas nav norādīta Pārdevēja rekvizītos, tad Pircējam jārēķinās ar to, ka Pārdevējs naudas pārskaitījumu var saņemt darba dienas beigās vai nākamajā darba dienā, un tādējādi pasūtītās preces piegādes termiņš tiks pagarināts uz vienu darba dienu;
  • Ja Pircējs pasūtījis preci brīvdienās vai svētku dienās, tad pasūtītās preces piegādes termiņš tiek aprēķināts no nākamās darba dienas;
  • Pircējam par preces piegādi pircēja izvēlētajā OMNIVA pakomātā tiek paziņots, izsūtot īsziņu un/vai e-pastu;
  • Prece jāizņem no OMNIVA pakomāta 7 dienu laikā no ziņojuma saņemšanas, to var izdarīt jebkurā, Pircējam ērtā laikā, jo OMNIVA pakomāti strādā 24 stunda diennaktī;
  • Svarīgi! Ja Pircējs 7 dienu laikā no ziņojuma saņemšanas nav izņēmis savu pasūtīto preci no OMNIVA pakomāta, tad sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ Pārdevējam un Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju, lai vienotos par preces atkārtoto nosūtīšanu pircējam. Atkārtotās nosūtīšanas gadījumā Pircējs maksā par piegādi dubultā apmērā.

 

8. Atteikuma tiesības un preču atgriešana

8.1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu, Pircējs noteiktā termiņā var izmantot atteikuma tiesības un, nesniedzot nekādu paskaidrojumu, atkāpties no distances līguma. Pircējam ir tiesības atteikties no tām precēm, kas ir bojātas vai neatbilst Pircēja pasūtījumam;

8.2. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad ieguvis preci savā valdījumā, iesniedz Pārdevējam atteikuma veidlapu. Atteikuma veidlapa var būt nosūtīta Pārdevējam pa pastu uz “Viva shop” juridisko adresi Sergeja Eizenšteina iela 17-45, Rīga, LV-1079, vai elektroniski uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.;

8.3. Pircējs nodod preci atpakaļ Pārdevējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad iesniedzis Pārdevējam atteikuma veidlapu. Preces atpakaļatdošanas izmaksas sedz Pircējs. Sūtot preci atpakaļ, Pircējam jānodrošina tāds iepakojums, lai, transportējot preci, tai nevarētu rasties bojājumi, pretējā gadījumā atbildību par preces bojājumiem uzņemas Pircējs;

8.4. Ja Pircējs ir atteicies no preces un atgriezis to, ievērojot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumus, Pārdevējs atmaksā Pircējam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā standarta piegādes izdevumus, ko Pircējs samaksājis Pārdēvējam, veicot pasūtījumu. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja pircējs, izņemot gadījumus, kad Pircējs piekritis citam maksāšanas līdzeklim;

8.5. Svarīgi! Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, tāpēc Pircējam jāsaglabā preces oriģinālais iepakojums, lai realizētu atteikuma tiesības saskaņā ar distances līguma noteikumiem. Pārdevējs saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta un / vai nav pilnā komplektācijā;

8.6. Saskaņā ar spēkā esošo Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22. punktu, Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

8.7. Pircējam jāpārbauda prece tās saņemšanas brīdī. Ja, saņemot preci no kurjera, Pircējs pamana iepakojumā bojājumus, Pircējam jālūdz kurjeram tos piefiksēt. Ja precei ir bojāts iepakojums, Pircējam ir tiesības preci nepieņemt.

                                                                                                                  

9. Nobeiguma nosacījumi

9.1. Jebkādas nesaskaņas, kas rodas starp Pircēju un Pārdevēju, tiek risinātas pārrunu ceļā, bet ja neizdodas vienoties, tad Latvijas Republikas tiesā, pamatojoties uz spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;

9.2. Visi jautājumi, kas nav ietverti šajos noteikumos, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

 

10. Privātuma politika

10.1. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Viva Baltic”, reģistrācijas Nr. 40103449540, juridiskā adrese: Sergeja Eizenšteina iela 17-45, Rīga, LV-1079, kurai pieder interneta veikals “Viva shop” – www.vivashop.lv.
10.2. Interneta veikala “Viva shop” kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.; +371 25444044.

10.3. Privātuma politikas mērķis ir sniegt informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņiem. Personas dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu jeb Pircēju, piemēram: vārds uzvārds, personas kods, dzīves vietas vai piegādes adrese, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, norēķinu informācija, telefoniskās, elektroniskās komunikācijas informācija un cita informācija, kas attiecināma uz fizisku personu – Pircēju.

10.4. Pārdevējs veic Pircēju datu apstrādi, lai noslēgtu Distances līgumu un piegādātu pasūtīto preci. Līgumu nav iespējams noslēgt, neapstrādājot personas datus, jo atbilstoši Latvijas Republikas Civillikuma 1404. pantam katrā tiesiskā darījumā jāņem vērā tā dalībnieki.

10.5. Pārdevējs var apstrādāt Pircēju datus, ja tas ir vajadzīgs, lai izpildītu uz Pārdevēju attiecināmu juridisku pienākumu, piemēram, saskaņā ar normatīvajiem aktiem saņemts pieprasījums izpaust Jūsu personas datus valsts pārvaldes iestādēm.

10.6. Pircēju personas datu apstrādes, ko veic Pārdevējs, tiesiskie (likumīgie) pamati ir šādi:

  • Pircēja reģistrēšanās vai pasūtījums – lai izpildītu Pircēja pasūtījumu (pirkumu), lai piegādātu preci Pircējam, atrieztu preci vai naudu, apmainītu preci, izskatītu Pircēja sūdzību, izpildītu garantijas saistības un tml.;
  • normatīvo aktu izpildei – lai izpildītu Pārdevējam saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
  • Pircēja piekrišana.

10.7. Pārdevēja likumīgās intereses ir:

  • veikt komercdarbību;
  • veikt preču pārdošanu;
  • nodrošināt līguma saistību izpildi;
  • saglabāt Pircēju pieteikumus un iesniegumus par preču pirkumu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot uz zvanu centriem, interneta mājas lapās;
  • administrēt Pircēja kontu interneta veikalā “Viva shop”;
  • veikt darbības Pircēju noturēšanai;
  • segmentēt Pircēju datu bāzi preču efektīvākai pārdošanai;
  • attīstīt preču sortimentu;
  • reklamēt savas preces, nosūtot komerciālus paziņojumus;
  • nosūtīt citus ziņojumus par pasūtījuma vai saistību izpildes gaitu un izpildei būtiskiem nosacījumiem;
  • veikt Pircēju aptaujas par precēm;
  • nodrošināt finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
  • nodrošināt un veicināt preču pārdošanas un piegādes efektivitāti;
  • administrēt maksājumus un neveiktus maksājumus;
  • vērsties valsts vai pašvaldību iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai, kā arī pēc juridiskās palīdzības.

10.8. Pārdevējs veic personas datu apstrādi atbilstoši datu apstrādes nolūkiem (mērķiem) un tiesiskiem pamatiem.

10.9. Pārdevējam ir tiesības izpaust Pircēju datus:

  • ja informāciju par Pircēju datiem pieprasa pats datu subjekts un Pārdevējam ir iespēja pārliecināties par informācijas pieprasītāja identitāti;
  • ja informāciju par Pircēju datiem rakstiski pieprasa pilnvarotas valsts vai pašvaldību iestādes Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā;
  • transporta kompānijām, ar kurām sadarbojas Pārdevējs un kuras piegādā Pircējiem pasūtītas preces.

10.10. Pārdevējs neizpauž trešajām personām un nenodod Pircēju personas datus vai jebkādu citu informāciju par Pircēju apstrādei ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas Zonas, izņemot gadījumus:

  • ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu vai ar likumu deleģētu funkciju (piemēram, bankai norēķinu ietvaros vai nodrošinātu pakalpojumu, vai lai piegādātu preci ar kurjerpastu vai pakomatu);
  • saskaņā ar Pircēja nepārprotamu un brīvprātīgu piekrišanu;
  • ārējos normatīvajos aktos noteiktajām personām, noteiktajos gadījumos, noteiktajā kārtībā un apjomā;
  • Pārdevēja likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi Pārdevēja likumīgās intereses.

10.11. Pircējs ir atbildīgs par patiesu, spēkā esošu un pilnīgu datu nodrošināšanu gan slēdzot Distances līgumu, gan Distances līguma izpildes laikā. Ja Pircējs vēlās veikt izmaiņas savos datos vai dzēst tās, tad Pircējam ir jānosūta attiecīgs pieprasījums brīvā formā uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

10.12. Ja Pircējs neizmanto interneta veikala "Viva shop" (www.vivashop.lv) pakalpojumus ilgāk par vienu gadu, Pārdevējam ir tiesības dzēst Pircēja datus no interneta veikala "Viva shop" (www.vivashop.lv) datu bāzes.

10.13. Pārdevējs glabā un apstrādā Pircēju personas datus, kamēr pastāv viens no šiem pamatiem:

  • kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Pārdevējs vai Pircējs var realizēt savas tiesiskās intereses;
  • kamēr Pārdevējam ārējos normatīvajos aktos pastāv noteiktais pienākums datus glabāt;
  • kamēr ir spēkā Pircēja piekrišana personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgais pamats.

10.14. Pārdevēja Privātuma politika pēc nepieciešamības var tikt grozīta. Pārdevējs visas savas Privātuma politikas izmaiņas publicēs interneta veikalā “Viva shop” – www.vivashop.lv.

10.15. Personas datu apstrāde tiek veikta uz starp līdzējiem noslēgtā Distances līguma pamata.